NORITE GERŲ SEO REZULTATŲ? SKIRKITE DĖMESIO VISIEMS JO KOMPONENTAMS

seo
Jau ne vienerius metus viešojoje erdvėje vyrauja nuomonė, kad svarbiausias paieškos sistemos optimizavimo (SEO) veiksnys – turinio kokybė. Teigiama, kad būtent tai leidžia atsidurti pirmose paieškos rezultatų pozicijose. „Sukurkite gerą turinį ir gausite puikų reitingą“, – sakoma. Bet ar tai yra tiesa?

Geriausiu atveju, toks požiūris yra labai didelis laiko, pastangų, strategijos, pinigų, įgūdžių ir komandinio darbo supaprastinimas, lemiantis tai, kas laimi paieškos varžybose. Tačiau dažniau tokį požiūrį galima laikyti prastu. Jei geriausiai parengti tik trys pirmieji paieškos sistemos pateikti rezultatai, vadinasi, visi kiti yra prastos kokybės. Bet ar tikrai?

Turinio kokybė vs Optimizavimas

Kai į paieškos sistemą įvedate tikslinį raktinį žodį, atitinkamai gaunate kelis puslapius pasiūlymų, atitinkančių jūsų užklausą. Dauguma vartotojų interneto svetainę ar puslapį vertina uždavę sau tam tikrus klausimus:

Ar turinys man suteikia ieškomos informacijos?

Ar turinį lengva skaityti ir suprasti?

Ar turinys aktualus, tikslus ir patikimas?

Ar turinys įdomus?

Teigiami atsakymai į šiuos klausimus yra tai, kas laikoma aukšta turinio kokybe ir daro įtaką vartotojų patirčiai, kuri svarbi paieškos sistemų vertinimui. Kai turinys įtraukia, vartotojai juo susidomi, įsigilina ir praleidžia daugiau laiko. Priešingai būna, kai jie skaito nuobodų turinį. Paieškos sistemos varikliai tiksliai žino, kiek laiko vartotojas praleido svetainėje, ką spustelėjo ir ar viską perskaitė, peržiūrėjo iki galo.

Neginčytinas faktas – SEO skirtas tik robotams, o ne skaitytojams. Ar naršydami svetainėje nustatote jos turinio vertę skaičiuodami, kiek kartų kartojamas ar minimas tam tikras žodis? Jei kas nors pridėtų eilutę su keliais raktiniais žodžiais prie to skaitomo turinio, ar manytumėte, kad jo kokybė smarkiai padidėjo? Žinoma, ne. Greičiausiai net nepastebėtumėte tokių patikslinimų.

Lygindami turinio kokybę ir SEO, naudokite Venno diagramą, kuri atvaizduoja loginius ryšius tarp dviejų objektų. Įsivaizduokite, kad turinio kokybė – mėlynas skritulys, o SEO optimizavimas – geltonas skritulys. Skritulių persidengimo plote – redakciniai komponentai, kurie daro įtaką tiek skaitymo patirčiai, tiek paieškos sistemų optimizavimui. Viename skritulyje yra techniniai aspektai, kurie rūpi tik paieškos sistemoms, o kitame – kokybės matai, kuriuos vertina skaitytojas. Kitas skirtumas yra tas, kad kokybė gali būti laikoma labai subjektyviu dalyku. Pavyzdžiui, turinys, kuris visiškai neįdomus vartotojui, gali būti palankiai vertinamas paieškos sistemų. Ir jų vertinimas bus laikomas objektyvesniu, nei vartotojo. Kiekviena paieškos sistema turi atskiras gaires ir reikalavimus, tačiau jų robotai kiekvieną puslapį tikrina vienodai.

Kas iš tikrųjų yra SEO?

Reikėtų žinoti, kad yra septyni veiksniai, lemiantys SEO sėkmę, ir du iš jų jau buvo aptarti, t. y. turinio kokybė ir optimizavimas. Kiti veiksniai:

Nuorodų kūrimas: kuo daugiau nuorodų, susijusių su svetainės turiniu, tuo didesnė tikimybė pakilti reitinge ir pritraukti didesnį vartotojų srautą. Net jei vos keli vartotojai spustels tas nuorodas, jos taps geriau vertinamos paieškos sistemų.

Turinio šaltinis: kai svetainė turi daug sekėjų, ji laimi SEO varžybose. Pavyzdžiui, „Google“ labai palankiai įvertins „The New York Times“ tinklaraštį ir jo turinį, nes jį seka keli ar netgi keliasdešimt tūkstančiai prenumeratorių.

Laikas / Trukmė: SEO yra susijęs su procesu. Kitaip tariant, reikia atlikti daug žingsnių – raktažodžių kūrimas, nuorodų kūrimas, svetainės optimizavimas, publikavimas ir pan. – kol SEO tampa veiksmingas. Rezultatas būna labai malonus – turinys pretenduoja į aukščiausią vietą. Bet ar galite šiam procesui paskirti daug laiko priklauso nuo kitų veiksnių, t. y. pinigų ir komandos profesionalumo.

Pinigai / Komanda: daugiau pinigų reiškia geresnes SEO priemones ir didesnę žmonių komandą, dirbančią su visais aukščiau išvardytais klausimais. Būtent dėl to „SEO sprendimai“ komandoje yra suburti geriausi savo srities specialistai, kad kievienas dirbtų tai, ką išmano geriausiai.

Sėkmė: Tai irgi šiek tiek lemia interneto svetainės reitingavimą ir poziciją paieškos rezultatų puslapyje.

SEO paslaugos yra geros strategijos ir atkaklumo varžybos. Laimėjimas yra pagrįstas sunkiu darbu, laiku ir profesionalumu. „SEO sprendimai“ komanda visada siekia maksimaliai gerai įgyvendinti visus šiame straipsnyje išvardytus SEO komponentus. Aptarti savo plėtrą internete galite paskambinę telefonu +370 678 51839 arba parašę el. paštu info@seosprendimai.lt.

https://seosprendimai.lt/

Užs. Nr. 482185