Naujausios
Vienas iš akcijos organizatorių Šiauliuose Egidijus Jankauskas komentavo, kad streikuoti vairuotojus privertė „Bolt“ atstovybės Lietuvoje planai nuo kovo 1 dienos Šiauliuose net dvigubai didinti komisinį mokestį. Didžiuosiuose miestuose bei rajonų centruose jis didėja skirtingai. Nors kyla ir pervežimo kainos, padidinus komisinį mokestį taksistai uždirbs mažiau.
E. Jankauskas pateikė konkretų pavyzdį. Pigiausia keleivio kelionė per „Bolt“ programėlę brangsta nuo 2 eurų iki 2,20 euro. Pagal dabar galiojančią tvarką vairuotojas įmonei turėtų sumokėti 0,22 euro, tačiau padidinus mokestį bus atskaičiuojami 0,44 cento.
„Tai reiškia, kad keleivis už paslaugą sumokės brangiau, o mes gausime dar 2 centais brangiau. Kyla kuro kainos, plovyklos ir kita. O kur dar atvirkštinis PVM mokestis, kuris mums išauga dvigubai“, – piktinosi E. Jankauskas.
Jis aiškino, kad jau dabar kurui ir mokesčiams individualiai dirbantis vairuotojas atiduoda 60–70 procentų keleivio sumokėtos kainos.
Vairuotojas pasakojo, kad iš įmonės sulaukė atsakymo, jog ji savo planų dėl komisinio mokesčio didinimo nekeis. Iš pakeltų mokesčių esą pritraukinės naujų klientų ir panašiai.
„Mums aiškino, kad gyventojai nepajuto streiko ir galėjo išsikviesti „Bolt“ automobilį, tačiau Šiauliuose tai padaryti praktiškai buvo neįmanoma“, – tikino akcijos organizatorius.
Nusprendę prisijungti prie streiko pavėžėjai susirinko prie Šiaulių arenos. Čia jie nusprendė kovo 1 dieną ir vėl streikuoti. Derinama su miesto Savivaldybe, kad taksi automobilių kolona galėtų važiuoti per miestą ir taip atkreipti dėmesį į kilusias problemas. Kartu su Kurjerių ir vairuotojų asociacija nuspręsta rengti peticiją „Bolt“ atstovybei Vilniuje ir siųsti anglišką jos variantą į Estijoje esantį „Bolt“ centrą.